Případová studie ISC

Co bylo
naší odpovědností

              Audit značky (situační analýza)

              Strategie značky

              Nová vizuální identita značky

              Tvorba pracovních a reklamních materiálů

            Nové imagové webové stránky

            Nový marketingový plán 

                      Čeho jsme dosáhli

                      nových distribučních smluv se světovými výrobci

                      %

                      navýšení prokliků newsletterů

                      %

                      navýšení návštěvnosti webu

                      %

                      nárust konverze z 1,5 % na 2,5 %

                      %

                      nárůst příspěvků na marketingovou podporu od výrobců

                      Reference
                      klienta

                                “Nový Branding spadá do projektů, jejichž cílem je modernizovat ISC. Proto i práce na rebrandingu značky byla pro mě klíčová. A musím říct, že jsem s výsledkem velmi spokojen. Líbivost a modernost nové vizuální identity značky nám dopomohla uzavřít nové smlouvy s uznávanými partnery typu Daikin, Dahua, nebo i Hikvision. Je znát, že ISC je opět respektovanou firmou. Trefnost tohoto konceptu a povedená realizace předčila má očekávání a dodala nový dech této 30 let staré české značce.“

                                Horymír Kalmus, CEO ISC Communication 

                                ISC je distributor technologických zařízení, který již 30 let působí na českém trhu v oblasti telekomunikací. Chystá se rozšiřování portfolia, změna obchodního modelu a restrukturalizace firmy. 

                                Zadání:

                                Vytvořit novou vizuální identitu, která zatraktivní ISC a dopomůže navýšit návštěvnost webu a výrazně zvýšit počet klientů.

                                Cíle: 

                                • Dopomoct navýšit množství získaných objednávek a obchodních smluv
                                • Zvýšit počet prokliků na web o 10 %
                                • Zvýšit návštěvnost webu o 50 %
                                • Zvýšit konverze o 20 %

                                  Marketingová
                                  strategie značky

                                            Jak jsme postupovali  

                                            Předně bylo zapotřebí udělat situační analýzu a zjistit, jak ISC proměnit v moderní a respektovanou značku na trhu telekomunikací a technologických zařízení.  

                                            Pomocí sofistikované metody dotazování, analýzy trhu a konkurence jsme navrhli směr, který byl v souladu se strategií firmy, ale dal komunikaci i vizuální identitě zcela nový ráz.

                                            Plug & Play jako nově definovaný strategický cíl firmy 

                                            Díky 30leté zkušenosti ISC zajištuje pro své partnery a zákazníky distribuci technických zařízení s kompletní sadou služeb na míru přizpůsobené každému z nich. Zákazník si musí jen vybrat zboží a pak už se nemusí o nic starat. 

                                              Vizuální
                                              identita

                                                        Vstupte do světa vyšší distribuce, světa bez limitů 

                                                        Nová vizuální identita ISC odráží modernost technologických zařízení a pestrost široké nabídky produktů, které najdete na e-shopu. Cílem je zaujmout novou klientelu, ale zároveň neodradit tu stávající, která se skládá ze starších lidí. Abychom zachovali rozpoznatelnost značky, oživili jsme historickou červenou barvu. Abychom zároveň zaujali potencionální zákazníky, přidali jsme barvu petrolejovou, která zjemňuje červenou a navíc působí velmi moderně.  

                                                        Zajímavost

                                                        Velkou inspirací pro nový koncept ISC byl Matrix film, jehož vizuální styl poznamenal několik generací a který je úzce spojován s technologiemi.

                                                        Nové
                                                        webové stránky

                                                                  Nové imageové stránky dodávají ISC kvalitní obsah, posilují věrohodnost značky a pomáhají obchodnímu teamu sbírat leady. Vytvořili jsme velmi moderní web, jehož hlavním cílem je zaujmout na první pohled a dodat čtenářům chuť na webových stránkách zůstat. Je na nich vše, co se zákazník potřebuje o firmě ISC dozvědět a zároveň zde najdete i zajímavé odborné články ohledně produktů z portfolia značky. Navíc se nový web stal důležitým marketingovým nástrojem, který ISC hodlá využít vrámci výkonnostních kampaní. 

                                                                  Nový
                                                                  marketingový plán

                                                                            Zaměřuje se na sbírání leadů tak, aby obchodnímu teamu dopomohla k akvizicím nových zákazníků. Posledních 5 let se ISC pouze minimálně zabývalo novými akvizicemi, což je pro business nebezpečné. Nově definovaný marketingový plán proto počítá s marketingem jako výkonnostním nástroj, který bude nejen budovat image ISC, ale zároveň i výrazně podpoří obchodní činnosti.  

                                                                            Závěr?

                                                                            Proměnili jsme ISC v moderní a respektovanou značku na trhu telekomunikací a technologických zařízení. ISC se po dlouhé době znovu rozvíjí, uzavírá nové smlouvy a sebevědomě komunikuje o svých úspěších a exkluzivních produktech, které má nově v nabídce. 

                                                                            Vytvoříme funkční řešení i pro vás