Případová studie ISC
Co bylo
naší odpovědností
Audit značky (situační analýza)
Strategie značky
Nová vizuální identita značky
Tvorba pracovních a reklamních materiálů
Nové imagové webové stránky
Nový marketingový plán
Čeho jsme dosáhli
nových distribučních smluv se světovými výrobci
%
navýšení prokliků newsletterů
%
navýšení návštěvnosti webu
%
nárust konverze z 1,5 % na 2,5 %
%
nárůst příspěvků na marketingovou podporu od výrobců
Reference
klienta
“Nový Branding spadá do projektů, jejichž cílem je modernizovat ISC. Proto i práce na rebrandingu značky byla pro mě klíčová. A musím říct, že jsem s výsledkem velmi spokojen. Líbivost a modernost nové vizuální identity značky nám dopomohla uzavřít nové smlouvy s uznávanými partnery typu Daikin, Dahua, nebo i Hikvision. Je znát, že ISC je opět respektovanou firmou. Trefnost tohoto konceptu a povedená realizace předčila má očekávání a dodala nový nádech této 30 let staré české značce.“
Horymír Kalmus, CEO ISC Communication
ISC je distributor technologických zařízení, který již 30 let působí na českém trhu v oblasti telekomunikací. Chystá se rozšiřování portfolia, změna obchodního modelu a restrukturalizace firmy.
Zadání:
Vytvořit novou vizuální identitu, která zatraktivní ISC a dopomůže navýšit návštěvnost webu a výrazně zvýšit počet klientů.
Cíle:
- Dopomoct navýšit množství získaných objednávek a obchodních smluv
- Zvýšit počet prokliků na web o 10 %
- Zvýšit návštěvnost webu o 50 %
- Zvýšit konverze o 20 %
Marketingová
strategie značky
Jak jsme postupovali
Předně bylo zapotřebí udělat situační analýzu a zjistit, jak ISC proměnit v moderní a respektovanou značku na trhu telekomunikací a technologických zařízení.
Pomocí sofistikované metody dotazování, analýzy trhu a konkurence jsme navrhli směr, který byl v souladu se strategií firmy, ale dal komunikaci i vizuální identitě zcela nový ráz.
Plug & Play jako nově definovaný strategický cíl firmy
Díky 30leté zkušenosti ISC zajištuje pro své partnery a zákazníky distribuci technických zařízení s kompletní sadou služeb na míru přizpůsobené každému z nich. Zákazník si musí jen vybrat zboží a pak už se nemusí o nic starat.
Vizuální
identita
Vstupte do světa vyšší distribuce, světa bez limitů
Nová vizuální identita ISC odráží modernost technologických zařízení a pestrost široké nabídky produktů, které najdete na e-shopu. Cílem je zaujmout novou klientelu, ale zároveň neodradit tu stávající, která se skládá ze starších lidí. Abychom zachovali rozpoznatelnost značky, oživili jsme historickou červenou barvu. Abychom zároveň zaujali potencionální zákazníky, přidali jsme barvu petrolejovou, která zjemňuje červenou a navíc působí velmi moderně.
Zajímavost
Velkou inspirací pro nový koncept ISC byl Matrix – film, jehož vizuální styl poznamenal několik generací a který je úzce spojován s technologiemi.
Nové
webové stránky
Nové imageové stránky dodávají ISC kvalitní obsah, posilují věrohodnost značky a pomáhají obchodnímu teamu sbírat leady. Vytvořili jsme velmi moderní web, jehož hlavním cílem je zaujmout na první pohled a dodat čtenářům chuť na webových stránkách zůstat. Je na nich vše, co se zákazník potřebuje o firmě ISC dozvědět a zároveň zde najdete i zajímavé odborné články ohledně produktů z portfolia značky. Navíc se nový web stal důležitým marketingovým nástrojem, který ISC hodlá využít v rámci výkonnostních kampaní.
Nový
marketingový plán
Zaměřuje se na sbírání leadů tak, aby obchodnímu teamu dopomohla k akvizicím nových zákazníků. Posledních 5 let se ISC pouze minimálně zabývalo novými akvizicemi, což je pro business nebezpečné. Nově definovaný marketingový plán proto počítá s marketingem jako výkonnostním nástroj, který bude nejen budovat image ISC, ale zároveň i výrazně podpoří obchodní činnosti.
Závěr?
Proměnili jsme ISC v moderní a respektovanou značku na trhu telekomunikací a technologických zařízení. ISC se po dlouhé době znovu rozvíjí, uzavírá nové smlouvy a sebevědomě komunikuje o svých úspěších a exkluzivních produktech, které má nově v nabídce.